|
Arena 2016 - Pavol Padyšák
Súkromné osemročné gymnázium, Dneperská 1 Košice
C++
Windows
Dokumentácia
2D hra, kde proti sebe bojujú dvaja hráči za pomoci stien
a navádzaných striel. Stena sa vytvorí v smere hráčovho
posledného pohybu. To isté platí aj pre navádzanú strelu, no tu
môže hráč cez ovládanie postavy ovládať.
|
|
Block World Adventure - Dušan Havlík, Bálint Szabó
ZŠ Devínska 12, Nové Zámky
Game Maker
Windows
Dokumentácia
2D skákačka, v ktorej je 10 levelov obtiažností, s rôznymi
prostrediami: les, snežné hory, jaskyne a hrad. Počas týchto
levelov sa hráč stretne s dvoma bossmi a aj dvoma vylepšeniami:
Dvojskok, ktorý vám umožní dvakrát skočiť a oheň, ktorý vám
umožní strieľať ohnivé kocky.
|
|
Bludisko - Erik Sedlák, Jakub Farbula, Dávid Erdödy
Gymnázium Alejová 1, Košice
Imagine
Imagine
Cieľom hry je dostať sa na modré políčko v čo najkratšom čase
a úspešne prejsť všetky misie v oboch módoch (ľahkom aj ťažkom).
Nedotýkajte sa čiernej čiary - odráta vám to body! Pri dotknutí
sa žltého políčka vás hra automaticky hodí na pozíciu červeného
políčka.
|
|
Dážďovky - Adam Garafa
ZŠ Krosnianska 4, Košice
Imagine
Windows
Dokumentácia
Hra spočíva v súťažení dvoch alebo troch korytnačiek. Počas
pohybu korytnačky zanechávajú za sebou náhodne prerušovanú
trasu. Tieto priechody umožňujú hráčom vyhnúť sa nárazu
a zotrvať v hre dlhšie. Cieľom hry je po čo najdlhšiu dobu
viesť korytnačku tak, aby nenarazila do svojich alebo súperových
stôp pohybu.
|
|
Disc Shooter - Ján Varga
Súkromné osemročné gymnázium, Dneperská 1 Košice
Source, C++
Source
GitHub
Jednoduchá multiplayer deathmatch hra.
|
|
Further to the Sand 2016 - Jakub Lukáč, Filip Tumidalský
Gymnázium Alejová 1, Košice
Clickteam Fusion 2.5
Windows
Dokumentácia
Preskúmajte nebezpečný oceán! Vylepšite si svoju loď a aj motor!
Ako ďaleko sa vám podarí doplávať?
|
|
Living Dead - Ján Hostačný, Samuel Maliarik, Tomáš Jargaš, Boris Kolesár
ZŠ Kubranská 80, Trenčín
Scratch
Web
Dokumentácia
Hra v ktorej sa objavíte v zombie apokalypse v úlohe mladého
rytiera - Bott Tyka ktorý sa snaží oslobodiť profesora Gurke.
Tento šialený vedec vynašiel účinný liek proti zombíkom, avšak
väzní ho zlý zombík Reppy Boss. Vašou úlohou bude sa prebojovať
cez celú mapu až k brlohu Reppy Bossa, premôcť ho a oslobodiť
profesora.
|
|
Mine it All - Lukáš Bátora
ZŠ Palín, SNP 21
Unity, C#
Windows
|
|
Ničiteľ múrov - Bruno Maťas
ZŠ s materskou školou sv, Košických mučeníkov, Košice
Scratch
Web
Dokumentácia
Cieľom hry je overiť o si rýchlosť reflexov prostredníctvom
pohyblivej plošiny pri odrážaní guľôčky, zrýchliť si reflexy,
zbystriť pozornosť, zabaviť abaviť sa a zahnať nudu,...
|
|
Persistent Legacy - Dominik Sabol, Matúš Nohaj
ZŠ Rozhanovce, SNP 21
Unity, C#, SketchUp, Blender
Windows
Dokumentácia
Zmyslom hry je nájsť dedinu na opustenom ostrove a veci ktoré
vyžaduje pustovník. Jedná sa o First Person adventúru. Hru sme
cekovo vyvíjali 1 rok a aktuálne sme na verzii 5.3.3. Na vývoji
sa stále pracuje. Aktuálne na UI a vlastnom launcheri na hru,
ktorý bude prepojený na update server.
|
|
Potvorka - Zuzana Mareková, Martin Šamaj, Peter Urbanovský
ZŠ Kubranská 80, Trenčín
Imagine
Windows
Stránka
Ak potvorka prejde na oranžovú čiaru, vráti sa na začiatok
levelu. Modrá farba znamená prechod na ďalší level. Zelená farba
vracia tiež na začiatok levelu.
|
|
The Uprising - Stanislav Gribushin
ZŠ Park Angelinum 8, Košice
Unity, C#
Akčná hororová adventúra z tretieho pohľadu. Pocíťte aké je to
mať osud ľudstva vo svojich rukách. Vydajte sa na cestu za
protilátkou a staňte sa hrdinom.
|
|
Sand Man - Juraj Straka
ZŠ Kubranská 80, Trenčín
Unity
Windows
Dokumentácia
SAND MAN by rád vzlietol, aby mohol zachrániť svet. K tomu však
potrebuje chytiť štyroch motýľov, ktorí sa mu schovali. Popri
zbieraní si musí dávať pozor na zradné útesy, z ktorých už nie
je cesta späť.
|
|
TRLS - Villiam Geffert
ZŠ Krosnianska 2, Košice
Unity
Stránka
|
|
Undertell - Tomáš Proks
Gymnázium Alejová 1, Košice
C#
Windows
Undertell je jednoduchá konzolová hra ktorá je stále vo vývoji.
Zvolil som anglicky jazyk ako hlavný (momentálne jediný
dostupný), pretože keď bude hra definitívne hotová budem ju
chcieť rozšíriť do celého sveta.
|